Jak je to se „sériovostí“ Tater LRT
Vzhledem k tomu, že se množí debaty na různých diskusních fórech ohledně toho, jak moc jsou Tatry - Letka Racing Teamu sériové, považuji za povinnost vnést do této problematiky trochu jasno.
|
European Cross Country Rally 2009
Vloni na jaře se v Maďarsku a Rumunsku uskutečnila náhrada za zrušený Dakar v podobě Central Europe Rallye, tedy středoevropské rallye. Fandové od té doby pátrají, zda se podobný podnik pojede opět.
Hail BAJA - cíl
3. etapa začala 60 km přejezdem na start speciálky, která měřila 180 km. Těsně před startem měl Mirek pocit, že spojka odchází, tak jsme byli trošku víc nervózní. Nakonec celé auto perfektně vydrželo až do cíle.
Hail Baja - 2.etapa
Po včerejším perfektně připraveném a velkolepém slavnostním startu vše začalo krátkým prologem.
Nakonec nám vyšel dobře a byli jsme na 2. místě. Diváků bylo kolem tratě mnoho a snad na každém kilometru kamery a točil i jeden vrtulník, vše živě přenášely TV.
Cry for me Argentina!
Dakarské závodění se vyznačuje některými rysy, které ostatní motoristické soutěže postrádají, anebo je neznají v takové míře. Když totiž pomineme některé menší maratony, odehrává se ten „velký a opravdový“ jenom jednou za rok.
Cestování po celé zeměkouli pokračuje
Unaveni, ale stále ještě opojeni dakarskými zážitky jsme odletěli do Saudské Arábie. Po velmi dlouhé cestě jsme dorazili do nádherného pouštního města Hail.
|
Smile for me Argentina
Argentinci mají roztomilý zvyk považovat manželky svých prezidentů za stejně politicky významné, ba dokonce lepší půlky jejich manželů a přiznávat jim i určitý nárok na následnictví.
Jihoamerický Dakar v zajetí otazníků
Slavná Rallye Dakar, největší a nejvěhlasnější motoristický maratón planety je za námi. Posádky už se vrátily domů, zatímco jejich technika ještě dřímá v přístavu Delta Dock, aby se po Paraná dostala na volný oceán a zamířila do svých domovů.
Zapletal přivezl trofeje i světoznámý "hadr"
Dnes přistáli v Praze a krátce poté se věnovali novinářům - Mirek Zapletal a Tomáš Ouředníček. Posádka speciálu Mitsubishi L200, startovního čísla 340 (kat. T1), zazářila na letošním DAKARu 2009 a pokořila i takové tovární teamy jako Mitsubishi a BMW.
Malé ohlédnutí
Dakar 2009 je za námi. O tom, jaký vlastně byl, se bude asi ještě dlouho diskutovat, nicméně týmy již krátce po propjetí cílem diskutovaly, co bude dále. Klíčovou otázkou asi je, kde se pojede v příštím roce.
KM Racing zdolal rallye Dakar
Dobrodružství začalo v La Pampa a jezdci na závěr, po projetí dvou států, zažili příjemnější krajinu, i když museli nadále udržovat svoji vysokou koncentraci, zejména na dlouhých zvlněných úsecích.
A ti, kteří dojeli klasifikováni až do cíle v Buenos Aires, uzavřeli tímto obrovskou smyčku závodu a budou navždy první.
|
Více článků...
- GAME OVER
- OffroadSport v cíli Dakar 2009 na fantastickém místě
- Offroad – centrum v cíli poslední etapy
- Aleš Loprais končí
- Macháček má triumf na Dakaru na dosah
- Etapu jsme jeli bez intercomu
- MS RALLYTRUCK odstoupil se vztyčenou hlavou
- Aleš Loprais postupuje
- Plné ruce práce
- KM Racing po dvanácté etapě
- Mirek Zapletal mezi nejlepšími
- MS RALLYTRUCK odstupuje
- Havarovaná Tatra je v Argentině
- Zapletal byl ošetřován
- A přece se točí!
- Duny jsou vyšší, písek hrubší a více se boří
- Horské úseky si vybírají daň
- Havárie Tatry Tomáše Tomečka
- Velmi dramatický závod za podivných okolností
- Královskou etapu v poušti Atacama dokončuje Aleš Loprais na 5. místě