Spáčil chce s devítitunovou "buggynou" na Dakaru do desítky Zkušení harcovníci, ale také naprostí nováčci figurují v letos vytvořeném Czech Dakar Teamu, který dohromady čítá šestatřicet hlav. Tým kolem truckera Marka Spáčila vyšle do Jižní Ameriky celkem osm závodních strojů ve všech kategoriích. Ambice nechybějí, hlavním mottem je ale sejít se v bezpečí na cílové rampě v Buenos Aires.
|
||
|
Více článků...
- Na start Dakar 2010 se postaví dva Vsetíňáci
- Plechová kavalérie
- Czech Dakar Team míří na Rally Dakar 2010
- Přes Atlantic
- Současnost a budoucnost Rally Dakar
- Semjon Jakubov se vrací do kabiny Kamazu
- Pojďte s námi vydat knihu
- Z Austrálie do Argentiny s Isuzu D-Max
- Tovární Nissan se již roky neúčastní, ale...
- Volkswagen nasadí do boje 5 vozů
- Miss Dakar 2010
- Vozy Letka racing teamu jsou předány
- Trasa jihoamerického Dakaru tentokrát ve znamení písku
- První rok bez továrního Mitsubishi a KTM
- Konkurence na Dakaru v menším počtu, ale s podobnou kvalitou
- Dakar 2010 začíná v Le Havre
- KM Racing team je připraven
- Aleš Loprais - interview pro Dakar.com
- Subaru na Dakar 2010
- Holandská konkurence vyzbrojena, ukázala se ve Valkenswaardu


Zkušení harcovníci, ale také naprostí nováčci figurují v letos vytvořeném Czech Dakar Teamu, který dohromady čítá šestatřicet hlav. Tým kolem truckera Marka Spáčila vyšle do Jižní Ameriky celkem osm závodních strojů ve všech kategoriích. Ambice nechybějí, hlavním mottem je ale sejít se v bezpečí na cílové rampě v Buenos Aires.
Ve žlutých barvách týmu pojede hned pět motorkářů v čele s hlavním favoritem čtyřkolek Josefem Macháčkem, jenž rallye ve své kategorii již pětkrát vyhrál. "Přál bych si, abychom všichni dojeli do cíle. A čtyřkolky aby byly hodně vepředu. Dobře by na tom měl být i Ivan Jakeš," uvedl Macík.
Vážení příznivci Rallye Dakar a našeho týmu, jak jsme avizovali, čekaly na nás dnes (tedy vlastně včera) administrativní a technické přejímky, jejichž zvládnutí znamená pro každou posádku závodních i doprovodných vozidel faktické přijmutí do závodu. Je to pokaždé relativně zdlouhavá procedura, takže nám bylo jasné, že máme o večerní program postaráno.
Dakar je za dveřmi, račte vstoupit. 29. prosince se v komplexu La Rural v Buenos Aires naplno rozjíždějí startovní přejímky. Loprais Tatra Team tentokrát do argentinské metropole neodlétá kompletní, ale na několik etap.
Vážení příznivci Rallye Dakar a našeho týmu, zdravíme Vás první krátkou zprávou po dojezdu do Buenos Aires. Velký cirkus jménem Dakar se opět rozjíždí. Z celého světa se sem do Buenos Aires sjíždějí týmy, aby se po skoro tři následující týdny rvaly s nástrahami jihoamerického kontinentu.
Pondělí 28.12. se neslo ve znamení přebírání techniky. Hned ráno se početná skupina zástupců Czech Dakar Teamu vypravila minibusem do více než 100km vzdáleného přístavu Delta Dock. Celý den bylo bohužel pod mrakem s občasnými dešťovými přeháňkami.
Konečně nadešla chvíle odjezdu! To, na čem jsme pracovali celý rok, tedy dostat se v plné zbroji na DAKAR 2010, se stalo realitou. Jsme v Buenos Aires, kde to vše za pár dní vypukne.
Martin Macík, Jan Bervic, Josef Kalina, Ivan Jakeš, David Pabiška, Dušan Randýsek, Josef Macháček, Martin Plechatý, Jiří Čáp, Petr Čedík, Petr Mandovec, Martin Pabiška, Michal Kroupa, Jan Zarenba, David Srba, Vlasta Korec, Petr Lusk, Pavel Křížek, Milan Novotný...
Definitivní podoba 32. ročníku legendárního Dakaru na území Argentiny a Chile byla odhalena na slavnostní prezentaci v Paříži 24. listopadu. S číslem 502 se na její start znovu postaví posádka závodního speciálu Tatra, pilotovaného Alešem Lopraisem.
Většina členů největšího českého týmu Czech Dakar Team vyrazila 26.12.2009 z pražského ruzyňského letiště do hlavního města Argentiny Buenos Aires, kde 1.1.2010 startuje 32.ročník legendární Rallye Dakar.
