Dakar 2011
Šílenství jménem Rallye Dakar se blíží
Na Rallye Dakar čeká přes 9500 km pouštěmi, silnicemi, horami a stezkami Argentiny a Chile na 430 jezdců z 51 států, kteří 1. ledna odstartují do dalšího ročníku. Dvě lodě, které přepravují do Jižní Ameriky evropské soutěžící, vypluly z francouzského přístavu Le Havre už 26. listopadu.
|
||
|
Více článků...
- Nani Roma na Dakar s Nissanem
- Touratech USA podporuje amerického jezdce Jonaha Streeta na Rallye Dakar 2011
- Nové dobrodružství opět začíná
- Balázs Szalay a Carlo de Gavardo na Dakar nejedou
- Počet účastníků Dakaru 2011 se zvýšil o pětinu
- Team Dessoude před Dakarem 2011
- VINLAND DAKAR TEAM začínal před lety na okruhových závodech
- Vozy LRT pro Dakar 2011 předány v přístavu
- Konkurence na Dakaru 2011 slibuje tuhý boj
- BMW v Rally Dakar 2011 se sedmi vozy
DAKAR 2011

Na Rallye Dakar čeká přes 9500 km pouštěmi, silnicemi, horami a stezkami Argentiny a Chile na 430 jezdců z 51 států, kteří 1. ledna odstartují do dalšího ročníku. Dvě lodě, které přepravují do Jižní Ameriky evropské soutěžící, vypluly z francouzského přístavu Le Havre už 26. listopadu.
9. ročník dakarské rallye uvítal české účastníky s otevřenou náručí. První účast tatrováky posunula ve zkušenostech o míle dál a liazáky druhá dvojnásob.Už nebyli nováčci, kteří nevědí, co od souteže očekávat, už znali svoji konkurenceschopnost i slabá místa.
Devětatřicetiletý slovenský motocyklový závodník Radek Matoška se v těchto dnech intenzivně připravuje na debut na nejtěžší motoristické soutěži světa - rallye Dakar 2011 v Argentině a Chile (2. - 16. ledna).
A máme tu rok 1986 – rok legendy, vzývaný i tragický, rok, kdy většina Čechů a Slováků začala opravdu vnímat ságu dakarské rallye. Rok, kdy skončila životní i profesní Sabinova éra a odkdy se na výsluní nekompromisně prodrala sága továrních týmů.
V roce 2007 se v dřevohostických dílnách zrodila myšlenka postavit si vlastní závodní speciál. Za pomoci počítačových simulací se Antonínu Černému a Janu Krasulovi podařilo tento závodní skvost – H3 Evo sestavit. Jeho výroba trvala téměř dva roky a poprvé se veřejnosti představil začátkem října na VII. Internext Rally Vsetín, kde si s přehledem dojel pro zlatou příčku. 