Rally Dakar
Martin Macík končí v soutěži
Nenapadá mne přirovnání, k čemu přiřadit to, v čem se celý závod až doposud odehrává. Jsme prakticky čtvrtý den jen a jen ve všudypřítomném prachu, že jej máme všude (ve věcech, v počítači, v autech, v očích, na plicích, atd.
Dneska to byl mazec
Náročnou etapu z Jacobacci do Puerto Madryn zelená Liazka 4x4 Dakar MS-rallytruck týmu zvládla opět výborně. Její posádka cílem profrčela jako osmá. „Dneska to byl mazec, máme naklepané zadky a dostali jsme tři prudké rány,“ řekl druhý pilot ostrého závoďáku Zdenek Kubeša.
Offroadsport zdolal i čtvrtou etapu
Na startu etapy dostaly zabrat ruce motorkářů na kamenitých cestách. A ti rychlí, zvyklí na "vadi", se budou muset také přizpůsobovat. Zpomalovat je budou přejezdy argentinských toků zvaných "rios". Pak přijdou první porce písku a dlouhé kilometry mimo cesty, které musí nadchnout všechny, co právě tohle milují.
Zelený LIAZ je v čele českých kamionů
Marek Spáčil se probojoval do čela českých kamionů a podařílo se mu přijet do cíle v čele české výpravy.
Do třetí etapy odstartoval za Martinem Macíkem, ale v průběhu etapy se mu podařilo Macíkův kamion předjet a vytvořit si dostatečný náskok, který udržel až do cíle.
KM Racing po třetí etapě
Celkově by se dnešní den charakterizovat jako smolný a úspěšný zároveň. Smolný v tom, že Martin Macík musel na trati měnit celkem třikrát defekt pneu a to ho stálo minimálně hodinu ztráty. Ivan Jakeš ještě nedorazil do cíle a podle posledních zpráv to vypadá na totální poruchu motoru.
ORC stále ve hře
Organizace na Rally Dakar vázne. Nic nefunguje jak má. Organizátoři podcenili jak výběr trasy, tak logistiku závodu.
Třetí etapa byla modifikována kvůli protestům archeologů a ekologů. Organizátoři proto změnili její druhou část a využili pro ni pistu, po které se původně měla přesouvat asistenční vozidla.
|
Více článků...