Rally Dakar
Etapa do Ayounu pojata jen jako spojovací
A přece se točí!
Silvestr na Africa Eco Race
Poslední den v roce. Kdo by zde na to pomyslel. Okolní krajina k tomu nijak nevybízí, na místních lidech to také není nijak poznat a nás doposavad zajímají jen časy startů a příjezdu z a do etapy. Jaký je den v týdnu také z hlavy lovím jen matně, ale za to přesně vím, že dnes je třetí závodní den a v 7:58 musí být Tomáš s Vojtou na startu v plné polní.
|
Dušan Kunovský, Oldřich Bražina / Czech Dakar Team Olda Bražina, který v úterý startoval ze sedmé pozice se dnes výjimečně příliš neusmíval. Jeho stroj si totiž s hlubokými písky a dunami příliš nerozumí: "Chybí mi výkon a díky tomu se dostávám do problémů. Byl bych schopen jet mnohem rychleji, ale prostě to nejde. V písku mi to jede maximálně devadesát a to je málo.
Nejvíc potěšil Laskawiec
Těsně po návratu z Buenos Aires se s prvními dojmy svěřil šéf stáje KM Racing Martin Macík, který nejnáročnější vytrvalostní rallye poprvé neprožil v roli pilota ostré Liazky, ale jako řidič jednoho z doprovodných kamionů.
|


Poslední den v roce. Kdo by zde na to pomyslel. Okolní krajina k tomu nijak nevybízí, na místních lidech to také není nijak poznat a nás doposavad zajímají jen časy startů a příjezdu z a do etapy. Jaký je den v týdnu také z hlavy lovím jen matně, ale za to přesně vím, že dnes je třetí závodní den a v 7:58 musí být Tomáš s Vojtou na startu v plné polní.
Olda Bražina, který v úterý startoval ze sedmé pozice se dnes výjimečně příliš neusmíval. Jeho stroj si totiž s hlubokými písky a dunami příliš nerozumí: "Chybí mi výkon a díky tomu se dostávám do problémů. Byl bych schopen jet mnohem rychleji, ale prostě to nejde. V písku mi to jede maximálně devadesát a to je málo.
Těsně po návratu z Buenos Aires se s prvními dojmy svěřil šéf stáje KM Racing Martin Macík, který nejnáročnější vytrvalostní rallye poprvé neprožil v roli pilota ostré Liazky, ale jako řidič jednoho z doprovodných kamionů.
