Etapa do Ayounu pojata jen jako spojovací
Přejezd do Ayounu měřil jen 270 kilometrů a probíhal po jediné asfaltce. Asistence a novináři povinně vyrazili už ráno, zatímco závodníci až před polednem. Do cíle na letišti v Ayounu dorazili všichni odpoledne nebo navečer.
Pořadatelé si v této oblasti po loňských incidentech dávají veliký pozor na dodržování rychlostních limitů v obci pod pohrůžkou vyloučení posádky a vozidla ze soutěže. Je to jistě chvályhodná snaha, druhou stranou mince je ale naprostá zmatečnost a nekonzistence itinerářů, značení jednotlivých průjezdních bodů a zejména zón měření rychlosti. Ať už jsme jeli tutéž trasu podle závodního roadbooku nebo podle asistenčního, s realitou nebyl totožný ani jeden, zato sankce bývají přísné. Náš press car přísně dbal na dodržování všech bodů, ale stejně ještě budeme mít s pořadateli jednání ohledně funkčnosti našeho GPS přístroje.
Takže jedinou překážkou dnešního večera v Ayounu bude vyřízení pasových formalit pro opuštění Mauretánie a vjezdu do Mali.
Jiří Vintr, LOPRAIS TATRA TEAM, Ayoun el Atrous
< Předchozí | Další > |
---|