MČR v Truck Trialu - Rančířov u Jihlavy 24.-25.2003
Soutěžní klání Truck Trialu v Rančířově u Jihlavy absolvovalo 29 posádek v šesti kategoriích. Špičkový výkon předvedla posádka Slunéčko - Ševčíková (kategorie P1). Za dva dny pouze 34 trestných bodů ! Letos druhé vítězství si v jednotlivých kategoriích vybojovaly posádky S2 Čáp-Švanda, S3 Uhlíř-Bednář, S5 Drahokoupil-Táborský, P1 Slunéčko - Ševčíková.Výsledky
Přes 6 tisíc spokojených diváků sledovalo po dva dny truck trialové klání. V lokalitě Rančířov se jela soutěž historicky poprvé. Posádky nemohly spoléhat na své zkušenosti s tratí z předešlých ročníků. Sekce využívaly přírodních nerovností a příkopů, které tu zanechala armáda. Velmi vysokou laťku nasadila posádka Dána-Sládek,č.316, (TATRA 137). Mistři roku 2002 v kategorii S3 do vodního příkopu nejdříve nacouvali. Velká vlna vyhnala diváky od hranice sekce, protože jim zaplavila sandály. Pak se otočili, opět skočili s autem z šesti metrového svahu přímo do vody a po předku se pokusili o výjezd ze sekce. Svah si ale vlnama a vodou, která tekla z auta namočili, takže brance slouzli a tyčku vytrhli. Byla to nejlepší průjezd sekcí. Rychlý, s předvedením síly auta. Diváci výborně spolupracovali a tleskali dlouho po jejich vyjetí ze sekce. Po skončení sobotního soutěžního dne provedli stejně zdařilou, ale nesoutěžní exhibici Vrbický-Musil, č.350, (TATRA 813 6x6). Ti navíc efektně na hraně sekce rozhoupali Tatru. Prostě nádhera, kdo neviděl, přišel o moc.
Některé sekce byly pro TATRY kat.S5 dost těžké, zejména vodní příkop v sekci 13. Sekci projely pouze dvě TATRY. Posádka Zavadil-Zapletal, č.505, s rozměrově sériovým autem, (TATRA 813 8x8) a posádka Drahokoupil-Táborský, č.520, se zkrácenou verzí, (TATRA 813 8x8). Ostatní posádky po sjezdu skončily napříč celého příkopu, ze kterého se muselo odbočit hned po startu do prava. Posádky asi neměly šetřit první bránu, postavit se v ní víc z boku a po sjezdu do příkopu by se zřejmě vytočily a sekci projely. A jak se to zdálo nám divákům ? Nemožný průjezd ? To k trialu patří! Ale ne vždy se dá z kabiny auta udělat buldozer. Tahání bezmocných aut prováděl Army klub Jihlava vyprošťovacím tankem.
Během dvou soutěžních dnů bylo co opravovat. Nejhůře dopadli L.Korytář-R.Korytář ml., č.613, (TATRA 805 RUDA), kteří museli pro poruchu motoru v sobotu ze soutěží odstoupit. V sekci č.4 při couvání posádka Zavadil-Obermanová, č.505, (TATRA 813 8x8) zažili horkou chvilku, když je pařez na samém začátku sjezdu připravil o brzdy. V sekci č.6 se převrátili na bok Beran-Oberman, č.521, (TATRA 813 6x6). Vyproštění se povedlo druhou Tatrou. V sekci č.8 posádka Fiala-Šebor, č.230, (IFA 4x4) zabodla v bahně vojenského prostoru do kola své IFY kus železa.
V doprovodném programu se představil Army klub ÚAMK přátelé 4x4 Jihlava, klub historické techniky, který vystavil stará vojenská vozidla. Na fotografii zleva PRAGA RN z roku 1954, vedle PRAGA RND z roku 1939.
Také děti si užily motoristických závodů a projely se v opravdovém motorovém vozidle. Tyto buggy budou i na dalších závodech a předváděcích akcích .
KATEGORIE S1
KATEGORIE S1
1. 103 V.HERSTUS - I.JUŘICA....... (MB Unimog 416)
2. 106 V.KABOUREK - M.KOČÍ........ (MB Unimog 406)
3. 104 J.ŠPETA - V.MALÍKOVÁ...... (MB Unimog 404)
4. 113 O.MINAŘÍK - D.ŠIFALDA........ (MB Unimog 404)
5. 112 S.NOVÁKOVÁ - M.NOVÁK ........(TATRA 805)
6. 114 M.BÍLÝ - J.BÍLÝ.............. (TATRA 805)
KATEGORIE S2
1. 206 B.ČÁP - R.ŠVANDA.......... (AVIA D 31)
2. 211 P.CACÁK - SVITÁK....... (PRAGA UV 80)
3. 230 K.FIALA - J.ŠEBOR....... (IFA W80 4x4)
4. 214 T.PRAŽÁK - O.VODIČKA..... (IFA W80 4x4)
KATEGORIE S3
1. 341 M.UHLÍŘ - M.BEDNÁŘ....... (IVECO CARGO 4x4)
2. 334 K.VORÁČEK - J.KAČER......... (LIAZ111.800)
3. 337 R.JELÍNEK - P.JELÍNKOVÁ....... (PRAGA V 3S)
4. 316 J.DÁNA - F.SLÁDEK...... (TATRA 137)
5. 347 V.ADÁMEK - J.ADÁMEK...... (TATRA 138 4x4)
6. 310 V.MOTL - J.KOTVAL ......(IVECO CARGO 4x4)
7. 350 P.VRBICKÝ - L.MUSIL........ (TATRA 813 6x6)
8. 335 J.KŘIVKA - J.KUČERA........(TATRA 813 6x6)
KATEGORIE S5
1. 520 R.DRAHOKOUPIL - L.TÁBORSKÝ .....(TATRA 813 8x8)
2. 503 J.SOUKUP - P.BROŽEK........(TATRA 813 8x8)
3. 517 R.KORYTÁŘ - F.ŘÍHA ........(TATRA 813 8x8)
4. 516 R.NAKLÁDAL - J.SLEZÁK.......(TATRA 813 8x8)
5. 505 V.ZAVADIL - H.OBERMANOVÁ........ (TATRA 813 8x8)
6. 521 P.BERAN - P.OBERMAN ........(TATRA 813 8x8)
KATEGORIE P1
1. 634 F.SLUNÉČKO - J.ŠEVČÍKOVÁ .....(SVAŘÁK).......34 trestných bodů
2. 611 M.KUNA - M.POUZAR..... (TATRA 805 PINOCCHIO).....5775 trestných bodů
3. 613 L.KORYTÁŘ - R.KORYTÁŘ ml. ............(TATRA 805 RUDA)
KATEGORIE P2
1. č.700 V.JACHÁČEK - V.OBORNÍKOVÁ ........(ŠÍLENÝ MAX 700 )
2. č.702 L.KOPEČEK - D.ŠINDELÁŘ .........( PRAGA EDWARD)
BUDKAŘ ZÁVODU
1. č.613 L.KORYTÁŘ - R.KORYTÁŘ ml. .........(TATRA 805 RUDA)
Autor: Stam, Dakar.cz
(Všechny články v kategorii Telefonica-Dakar 2003) (Videa z Telefonica - Dakar 2003) Hlavním partnerem portálu Dakar.cz je internetový obchodní dům Hocker Zippo zapalovače klasika on-line Karnevalové kostýmy a masky pro karneval | Svítidla a osvětlení
< Předchozí | Další > |
---|