Ropa, nafta, plyn a rallye, to je současný Kazachstán!
Beyneu - Janaozen, 424 km dlouhý speciál a 55km spojovacích tratí, to dnes čekalo na závodníky Silk Way rallye 2009, která se ještě stále jede na území Kazachstánu. Včera večer byla na rallye první těžká nehoda ruské posádky s číslem 137 Biryukov - Kniga, jedoucí s Mitsubishi L200.
Vzhledem k chybě při navigaci, se posádka odchýlila od tratě na 5 km a ve vysoké rychlosti havarovala. Oba členové posádky byli letecky transportováni do nemocnice v Baku. Jejich stav je stabilizovaný a mimo ohrožení života.
České barvy včera bohužel zastihl den plný technických poruch a Mirek Zapletal se svým Mitsubishi L200 musel pro poruchu motoru odstoupit. Martin Macík se, se svým kamionem LIAZ, držel po průjezdu kontrolním bodem CP1 na konci první desítky. Proč? Ano správně, technický problém. Tentokrát Martin prorazil pneumatiku a ztratil opravou 20 min. Tak jsme si u jídla dnes řekli, že první polovinu závodu máme za sebou a že taky máme za sebou všechny technické patálie a nyní můžeme začít stoupat startovním polem, protože na to posádka Martin Macík, Josef Kalina, Martin Macík jr. očividně má!
Jak nevyzpytatelné jsou technické poruchy, si při dnešní etapě musel "vychutnat" Vladimír Chagin, který ze suverénního vedení v soutěži kamiónů spadl až na poslední místo, neboť 7km!!!! před cílem ztratil kolo a opravou strávil skoro 3hodiny.
Martin Macík nyní ztrácí na vedoucího Kabirova 2h30m47s. Je na celkovém 7 místě a v 38 minutách jsou další 2 kamiony. Stále je o co hrát, to složitější, volná navigace, karavanu Silk Way rallye ještě čeká.
Martin Pabiška
< Předchozí | Další > |
---|