Get Adobe Flash player
Home TRUCK TRIAL Český Truck Trial 17-18.5.2003 se v Křemačovských lomech / Extrem Truck Trial 2003

17-18.5.2003 se v Křemačovských lomech / Extrem Truck Trial 2003

Hodnocení uživatelů: / 4
NejhoršíNejlepší 
Celý článek Mohelnice / Dne 17-18.5.2003 se v Křemačovských lomech nedaleko Mohelnice uskutečnil zajímavý závod pod názvem Extrem Truck Trial Show 2003. Organizátoři této show si na stavbě sekcí dali opravdu záležet, jen někdy diváky velmi mrzelo, že se sekce nacházeli hned vedle sebe, takže když jela jiná kategorie v sousední sekci, byli nuceni diváci tuto sekci opustit.

Fotogalerie

V sobotu asi největší zájem mezi přihlížejícími vzbudila sekce, ve které auta kategorie S5, u nás zastupovaná Tatrami 813 8x8 Kolos, sjížděla z velmi strmého svahu do prostoru lomu, kde na ně čekalo několik branek a poté nahoru strmým svahem ven ze sekce. Tato sekce diváky natolik uchvátila, že byly ochotni čekat přes 30 minut do té doby, než závodníkům skončila přestávka na oběd.

Fotogalerie

Ti, na které se nedostalo místo hned u sekce, sledovali zápolení posádek z protější stráně. Na ostatní kategorie, tedy S1-S3 a prototypové P1 a P2 se v tuto chvíli dívalo jen velmi málo diváků.

Fotogalerie

Těžko říct, zda tato sekce byla atraktivnější pro závodníky nebo pro diváky, protože sekce přitažlivější pro diváky nemusí být zajímavé pro posádky a naopak. Posádky své vozy v této sekci nějak nešetřily a dokazovaly divákům co všechno dovede tento fenomenální výrobek kopřivnické Tatry.

Fotogalerie

Hned první posádka se startovním číslem 521 si ustlala na levém boku a předvedla divákům podvozek svého vozu. Nutno dodat, že první posádka má úděl pokusného králíka, který si hledá cestu nástrahami dané sekce. Aby se o tento těžký úkol podělily všichni, posádka jedoucí jednu sekci jako první, projíždí následující sekci jako poslední.

Fotogalerie

Všichni se snažili vyjet zpátky strmý svah, ale některým posádkám se to bohužel nepovedlo. Posádka vozu č. 507 byla trošku v nevýhodě, jelikož měla prasklou poloosu na zadní nápravě, která tím pádem nepracovala jak měla. Paradoxní označení náprav 8x8! Auto jelo vlastně s pohonem kol 6x6.

Fotogalerie

Autor: David Králík spolupracovník redakce, Dakar.cz

(Všechny články v kategorii Telefonica-Dakar 2003) (Videa z Telefonica - Dakar 2003) Hlavním partnerem portálu Dakar.cz je internetový obchodní dům Hocker Zippo zapalovače klasika on-line Karnevalové kostýmy a masky pro karneval | Svítidla a osvětlení