KM Racing a kategorie Quad
Všichni se představí na strojích z Macháčkovy konstruktérské dílny Yamaha Raptor 900.
Tentokrát to je Vévoda & Komtesa
„Motorky musí být na vysoké úrovni, ale jenom v nich tajemství úspěchu nespočívá. Důležité je hlavně to, kolik kterého jezdce při závodě potká příjemných nebo nepříjemných okamžiků. Proto si myslím, že pak ani moc nezáleží na tom, jakou mají soupeři techniku,“ přemítá třiapadesátiletý Macháček, který letošní Dakar kvůli havárii a zranění nedokončil.
Proto má pětinásobný dakarský šampión velkou chuť na další vavřín, i když se o blížícím se závodě vyjadřuje s pokorou. „Budu se snažit v klidu a bez šrámů dojet do odpočinkového dne a pak se uvidí, jaká bude situace. Pokud neudělám nějakou chybu, chtěl bych po letošním odstoupení dojet a plácnout se někde vepředu. Dakar není zase tolik o tom, kolik toho člověk umí, ale je hodně o štěstí. Stačí jediná chyba a jede se domů,“ poukazuje na záludnost pouštního maratónu.
Do Argentiny vysílá Machus čtyřkolku, kterou už tradičně pojmenoval. Po Diktátorovi a Nezmarovi zvolil tentokrát poněkud komplikovanější název Vévoda & Komtesa. „Jako že k sobě patříme,“ vysvětluje s úsměvem. „Vévoda jsem já a čtyřkolka Komtesa mě ovládá... Ale teď vážně. Po posledním nedokončeném Dakaru je ve mně touha dosáhnout na co nejpřednější umístění. Letos mám za sebou osm závodů, z nichž jsem šest vyhrál. Myslím, že jsem v přípravě nic nepodcenil,“ věří Macháček.
Milan Novotný
< Předchozí | Další > |
---|