Karel Loprais komentuje z Rallye Dakar
Pokud vůz po dopadu trefí protější terénní vlnu, následující katapultáž auto pošle do naprosto nekontrolovaného pohybu, I proto jsou skoky sice efektní, ale nepříjemné. Čagin je uměl, ale i na něj si smůla počkala.
Jan de Rooy ostoupil kvůli poruše motoru už po několikáté. Je to spíše důsledek enormního nasazení a maximálně využitých výkonových kapacit motoru. De Rooy sám byl vždy nekompromisní I vůči technice, co se mu možná opět vymstilo. Před startem erzety, v níž odstoupil, jsem s ním ještě mluvil, měl dobrou náladu a vyrazil na trať jako blesk.
Sami jsme pak měli fůru práce, abychom se dostali včas do bivaku. Stejně se nám to nepovedlo před setměním, naštěstí navigace nebyla složitá. Noční jízdy pouští má svoje specifika. Máte pocit, jako byste jeli stale z kopce a také v nějakém hustém lese, takovou tvoří černá tma kulisu. Není ale co závidět, v prachové vlně jedete prakticky naslepo…
Karel LopraisLoprais Tatra Team
(Všechny články v kategorii Telefonica-Dakar 2003)
(Všechny články v kategorii Telefonica-Dakar 2004)
(Všechny články v kategorii Telefonica-Dakar 2005)
(Všechny články v kategorii Euromilhões-Dakar 2006)
(Videa z Telefonica - Dakar 2003)
Hlavním partnerem portálu Dakar.cz je obchodní dům Hocker.cz
Zippo zapalovače klasika on-line Karnevalové kostýmy a masky pro karneval | Svítidla a osvětlení< Předchozí | Další > |
---|