Smůla se české posádce stále lepí na paty
Řekl s úsměvem Tomáš Ouředníček a pokračoval: " Samozřejmě jsme zastavili a zjistili jsme malou katastrofu - prodřená hadice chlazení posilovače řízení. Mirek se rozhodl, že zkusíme pokračovat bez náhrady a nářadí dále. Sice hrozilo, že kromě řízení, může odejít dobíjení i celý motor kvůli zamaštěnému řemenu, ale riskli jsme to. "
Obecně shrnuto - na BMW X3 přestal fungovat posilovač řízení, tím pádem jakékoliv otočením volantu se stalo velice náročné. Tímto rozhodnutím, nastoupily ruce Mirka Zapletala do té nejtvrdší posilovny, která skrývala 140 km, včetně dun, kamenitých cest, obrovských děr a dalších nástrah.
Mirek Zapletal se kvůli třesu v rukách zřejmě moc večer nenajedl, pokud ho Tomáš Ouředníček nebo Petr Zábranský vlastnoručně nenakrmili. Ale díky jeho vytrvalosti zdárně dojeli do cíle, sice jako šestí, ale stále si drží čtvrtou pozici celkově.
S výměnou vadných dílů velmi ochotně pomohli i mechanici továrního týmu BMW.
Dnes čekají na posádky poslední závodní kilometry, které pojedou ve stylu Grand Prix. To znamená, že okruh 60km pojedou dvakrát za sebou. Motocykly jsou již na trati, automobily se blíží ke startu. Více zjistíte při on-line sledování.
OffroadSport.cz
< Předchozí | Další > |
---|