Baja Slovakia 2006...
Přesun soutěže Baja Slovakia o čtrnáct dní byl nutný, jelikož organizátor do poslední chvíle čekal na vyjádření Ministra obrany, ohledně vojenského prostoru v Senici. To, že slovenští představitelé mají jiné starosti se dalo čekat, a tak si organizátoři berou čas na přípravu soutěže v Hurbanovu. Soutěž bude dvoudenní a pojede se v sobotu a neděli 11. a 12. listopadu v prostoru mezi Komárnem a Hurbanovem.
Obyčejně v tuto dobu sněží, ale v této lokalitě snad bude jen trošku pršet a mrznout.
V sobotu se pojede závod za Českou baju, kterou se nepodařilo zajistit a sobota jako druhý závod.
Každý den bude mít jinou délku a ta bude dána počtem okruhů, jenž jeden má - cca 50 km.
Takže jedna soutěž bud mít 100 a druhá 150 ostrých km. Oba dva dny budou vyhodnoceny jako Mezinárodní závod EU Baja Slovakia.
Program rally + časový harmonogram:
Pátek 10.11.2006
11,00 13,00 - administrativní přejímky
11,30 – 13,30 - technické přejímky
12,00 – 14,00 - uzavřené parkoviště (odevzdávání vozidel)
14,00 – 14,20 - rozprava závodníků
15,00 – 16,00 - slavnostní ceremoniál startu
15,20 – 17,00 -super special stage (cca 9km)
11.11.2006 sobota
08,00 - rozprava závodníků
09,10 - 1. selective section (cca 50km)
10,50 - 2. selective section (cca 50km)
14,40 - 3. selective section (cca 50km)
12.11.2006 neděle
08,00 - rozprava závodníků
09,30 - 4. selective section (cca 50km)
11,10 - 5. selective section (cca 50km)
15,00 - 6. selective section (cca 50km)
17,40 – 19,00 - slavnostní ceremoniál / odevzdávání cen
Spekulovalo se o tom, že papírově se mohl Jiří Přibyl stát Mistrem České republiky v cross country rally. Musel by ale vyhrát a Zapletal najet o jedenáct bodů méně. „Není možné , aby se na mě neustále lepila smůla…“ říká Jiří Přibyl a má tím na mysli výsledek z Budapešti, ale především z Bratislavy, kde mu na SS došla nafta.
Po zveřejnění regulí a charakteru závodu je však všechno jinak.
Jirka pojede na Slovensko s Kingem, jak sám říká a taky samozřejmě s Nissanem. Právě vzhledem k tomu, jak se podmínky změnily.
Otazník visí nad startem Pořízka, který odrovnal v Portugalsku motor na Evropském poháru při průjezdu vodním brodem.
Mimo Spisara s Hájkem, jejichž Pajero není v kondici, by se na startu měly objevit všechny moravské posádky.
Chytka s Antalem, Pešl , Sušeň, Zapletal, Procházka, Vyorálek, Říš. David patrně odstartuje s pajerem, neboť Trocky není ještě po vsetínské soutěži opraven… Dokonce by se na startu měla objevit v obnovené premiéře ex Kakrdova kia sportage (!) . Sám Kakrda se však mimo jedné výjimky na soutěžích už dva roky neobjevil.
Z Česka tedy pojedou Kubík a Přibyl, ostatní posedí asi zase doma.
Z Německa posílá Schreck sport dvě Pajera, když třetí vůz startuje v té době v Emirátech.
Další zájemci přicházejí z Polska ale především z Maďarska.
Ze slovenských posádek uvidíme standardně Ulricha s Brezovským, Peška s Tuaregem, a konečně snad i Kissovci, kteří to mají v podstatě doma.
V domácím prostředí se objeví nečekaně i Jozef Sýkora se svým ralliartovým benzínovým GDI Pajerem s dlouhým rozvorem a kevlarovou karoserií neboť Matador se rozhodl otestovat na zdejších tratích nový typ pneumatiky.
Zda se na start postaví posádky našich kamionů, které mohou prověřit své vozy před Dakarem, uvidíme po uzávěrce přihlášek, která je 3.11.2006.
Marek Chytka
Tomáš Uruba, www.dakar.cz
(Všechny články v kategorii Telefonica-Dakar 2003) (Všechny články v kategorii Telefonica-Dakar 2004) (Všechny články v kategorii Telefonica-Dakar 2005) (Videa z Telefonica - Dakar 2003) Hlavním partnerem portálu Dakar.cz je internetový obchodní dům Hocker
Zippo zapalovače klasika on-line Karnevalové kostýmy a masky pro karneval | Karnevalové kostýmy a masky< Předchozí | Další > |
---|