Široké a nekonečné pláně Kazachstánu!
Je pravdou, že po příjezdu do Kazachstánu, ihned, co první pocíte, je to, že váš zadek již tolik netrpí na nekonečně rozbitých ruských silnicích. V Kazachstánu je takřka v plném proudu rekonstrukce silnic a spousta úseků je již hotova.
A jak se dnes dařilo Martinovi Macíkovi? Na prvním kontrolní bodě CP1-218km, byl Martin na výborném 6.místě, za vedoucí trojicí závodníků Kabirov, De Rooy ml., Chagin se ztrátou 15min. A totéž umístění zopakoval Martin se svým kamionem LIAZ 111.154 i na druhém kontrolním stanovišti CP2. Bohužel 70 km před cílem odešlo palivové čerpadlo a LIAZ ztratil výkon a muselo se opravovat. 45min!!! Opravy a poté opět pokračovala posádka Macík, Macík jr., Kalina do cíle, kde se nakonec umístila na 9 místě. „Velká škoda, auto se nám včera podařilo po elektronické stránce opravit (vadné čidlo na klikové hřídeli) a jelo na plný výkon, tvrdé písčité pisty s mnoha navigačními záludnostmi, to vše se nám podařilo úspěšně vyřešit a pak to čerpadlo”, posteskl si v cíly Martin Macík jr. Nic není ovšem ztraceno, neboť ve 30 minutách je hned 6 kamiónů.
Zítřejší etapa vede z Beyneu do Janaozen, stále na území Kazachstánu, 424 km speciálky a 55km spojovačky, povede závodníky do prvního kontrolního stanoviště po podobných rychlých a prašných pistách a od CP1 do cíle se dá očekávat již písečný speciál.
Martin Pabiška
< Předchozí | Další > |
---|