Get Adobe Flash player
Home ENDURO, CROSS COUNTRY Enduro 2004 SKANSKA MČR a PČR - CrossCountry / Enduro

SKANSKA MČR a PČR - CrossCountry / Enduro

Hodnocení uživatelů: / 1
NejhoršíNejlepší 
Celý článek Dakar.cz / Již jsme si zvykli, že na závodech MČR jedoucích se pod záštitou Autoklubu ČR se objevuje méně jezdců než bylo v minulosti zvykem, kam se poděli všichni jezdci s licencí pro rok 2004, proč nebyli v Kroměříži na divácky "nejkoukavější" trati v republice je záhadou. Nebo snad mají licence jen pro ozdobu... nevím... Kroměřížský VRT Racing Team odvedl kus dobré práce při přípravě závodu, opět se podařila připravit i předváděcí "Jízda mistrů" s neoficiálním startem na náměstí... letos vše odkapávalo pěkně v rytmu (mimochodem za podpory skupiny Sheron), takže i jezdci měli dostatek času na přípravu před závodem.

Fotogalerie / Rozcestník jednotlivých galerií

Podle hlasů kolemjdoucích návštěvníků na slavnostním startu měl opět ředitel závodu Vladimír Procházka velkou zásluhu na velmi pěkné divácké návštěvnosti ve sportovním areálu Hvězda...

Fotogalerie / Rozcestník jednotlivých galerií

Naše redakce se na přípravě Slavnostního startu též významně podílela a na tomto mistě děkujeme všem jezdcům, kteří každou takovou to prezantací "projdou", bereme to jako to nejlepší poděkování pořadatelům závodů, tentokrát VRT Enduro Kroměříž...

Fotogalerie / Rozcestník jednotlivých galerií

Článek převzatý z Enduro Clubu * Bubo Kroměříž – Jak to viděl Bubo: Prvním podnikem SKANSKA M ČR a P ČR - CrossCountry / Enduro zahájil Autoklub ČR svůj šampionát v Kroměříži. Velmi malá účast závodníků však asi překvapila nejen mě, ale především organizátory tohoto závodního víkendu ( Enduro Sport Kroměříž). Můj dík patří organizátorům této jinak velmi zdařilé CrossCountry. Pořadatelé z Enduro Sport Kroměříž v čele s Vladimírem Procházkou si dali jistě velmi záležet na přípravě trati i všeho okolo. Ale hezky popořádku. Na závodiště jsme vinou předvelikonočního totálního dopravního kolapsu přijeli i z celým týmem až pozdě večer. Hned první překvapení nás potkalo po shlédnutí poloprázdného depa parkujících dodávek a karavanů. Tady nebylo loni kde postavit „bejvák“ a teď ? Vyber si a zaparkuj. Ráno po bezproblémové formální i technické přejímce (hned po otravném dočasném zabavení závodních licencí) jsme se všichni přesunuli na Kroměřížské náměstí, kde mělo být slavnostní zahájení Mistrovské soutěže. Krásné náměstí a na něm krásné pódium a jakási hudební skupina. Místní lidé se začali na náměstí pomalu scházet , aby se podívali na ty šílené závodníky a jejich hlučné stroje co přijeli do Kroměříže pro první seriálové body. V okamžiku kdy se chýlil čas pro představení jednotlivých pilotů a jejich strojů si organizátoři uvědomili že nemají speakera (maníka z nejmenovaného rádia -… toho co měl celé gala uvádět a provázet svými oduševnělými poznámkami). Naštěstí vše v poslední chvíli zachránili chlapci z Dakar.cz (Petr Stárek + Tomáš Uruba) a Zbyněk Krejčí z Vojkůvka Motosport , kteří se celkem obstojně chopili tohoto poslání. V 11,30 byl odstartován závod MČR. Na startu bylo opravdu málo jezdců. Vešli se do jedné řady a ještě měli dostatek místa. A i když ve dvojkách (PČR) jich startovalo o poznání více , nechápu kde byli všichni ti, kteří žádali o vydání licence za kterou museli tvrdě zaplatit. Kde byla chyba? První závod sezony a tak malý zájem? Vždyť se ve stejný termín nejel ani MAXTON ani nic jiného a počasí bylo také pěkné. Možná že to bylo velikonocemi, možná jinou objektivní příčinou, nevím. Jistě se k této problematice vrátím a rozebereme jí společně jindy. Ale zpět k vlastnímu závodu. Trať byla opravdu výborná. V sobotu se sice i přes velkou snahu organizátorů kropit a kropit trochu prášilo, ale po malém nedělním deštíku už ani tento problém nebyl. Délku tratě odhaduji na 10km. Vedla jednak po velmi pěkné a upravené motokrosové trati z divácky zajímavými až 20metrů dlouhými skoky. Dále pokračovala technickou pasáží zatáček na měkkém, pískovém podkladu a poslední etapou byl opravdový „vypalovák“ v lese. Ten se mě (a jistě nejen mě) opravdu líbil ze všeho nejvíc. V jednom z úseku jsem měl na tacháku něco okolo 120 km/h . Neměl jsem čas na tachák koukat častěji ale tohle číslo tam bylo a to mě ještě někdo z Vojkůvkovců a Endurosportu Brno předjížděl. Moc pěkná vypalovačka. Jen nevím nevím, kdyby se zrovna tady někdo zmáknul. Pořadatelů v lese mnoho nebylo a tak ještě že se nic podobného nestalo. A pokud se vám náhodou motocykl v lese porouchal natolik, že se nedal ani odtlačit a neměli by jste přátele s terením vozem, kteří Vám stroj odvezou, asi by nezbylo nic jiného než vzít lopatu a Vašeho miláčka prostě zakopat. Taková služba se asi všude nepraktikuje ale na jiných soutěžích sem jí viděl. (Organizátoři sice požádali hasiče najaté do role trať.komisařů aby pro stroj dojeli, leč marně – stroj nehořel a tak se nikam nejede). V neděli se na startovní rošt postavilo ještě méně jezdců. Mnozí z nich odjeli hned po sobotním vyhlášení směrem k domovům. Oficiální výsledky: Autoklub ČR

(Všechny články v kategorii Telefonica-Dakar 2004) (Videa z Telefonica - Dakar 2003) Hlavním partnerem portálu Dakar.cz je internetový obchodní dům Hocker

Zippo zapalovače klasika on-line Karnevalové kostýmy a masky pro karneval | Svítidla a osvětlení