Get Adobe Flash player
Home CROSS COUNTRY RALLYE Open Marathon 2003-5 BAJA - cesta tam a zase zpátky ...

BAJA - cesta tam a zase zpátky ...

Hodnocení uživatelů: / 1
NejhoršíNejlepší 
Celý článek Lib/Fryš (harri) Už týden se v nás stupňovalo napětí. Blíží se BAJA Fryšták a my jedeme. A jedeme naším novým redakčním vozem. Jeep Cherokee v úpravě a barvách www.dakar.cz. A jedeme BAJU, sice jako PRESS CAR leštěnky, ale jedeme. A jeden z nás, vyhrál Petr, pojede navigátora s Ivo Kaštanem. A co víc si můžete přát ?! PÁTEK Po náročném, ale vydařeném pátečním odpoledni, portál www.dakar.cz představoval jezdce a týmy pro šestidenní, jsme čekali až zavolá Richard ze servisu, kdy si můžem vyzvednout vůz. Zavolal ! S ledovým klidem prohlásil, že nás nenechá zabít a auto vyjede z dílny až bude plně funkční a to může posoudit pouze on odborník a ne žádnej potrhlej redaktor byť se cítí být "offroaders" každým kouskem těla. A zavěsil ! Co se v té chvíli odehrálo v každém z nás můžu nazvat WATERLOO. Totální vnitřní destrukce. Co teď ? Zamlklé pohledy, protáhlé obličeje, krčení ramen..... V tom se telefon po desce stolu znovu roztancoval, volá Vierka "....Tak co klucí? Kde jsté? My už jsme na místě. Chcete držet místo v hospě?.........." A bylo rozhodnuto ! ".... Ahój Vierko my tak za 20 minut vyjíždíme z Liberce...." "... No tak makejté ! ...." Zbalit kameru, foťáky, nabíječky, diktafon, propagaci, nakoupit jídlo, naložit osobní věci trvalo i s noblesní kávičkou 45 minut. A už jedeme. Cestu známe, trefíme tam i po slepu, nic nás nepřekvapí. Po výborně značené objížďce jsme úspěšně projeli Uherským Hradištěm s malým 2 hodinovým handicapem. "........My už jdem spát klucí, ..." volá Vierka kolem půlnoci, "... jo a jaký vezete helmy..." NÉÉÉ ! Brašna s helmou zůstala na stole v redakci v Liberci. "...Tak se domluvíme ráno.Hlavně dojeďte v pohodě a dobrou noc. ..." A my máme opět body...! Ve 3 hodiny ráno snídáme vytoužené pivečko a jdeme spát. SOBOTA Do slunečného rána nás vzbudila Vierka s Ivem a po snídani odjíždíme na přejímky. Tady už je vše v plném proudu a organizace skvěle klape a to hlavně díky Ing. Hance Černé ředitelce závodu. Zastihly jsme ji v plném nasazení, ale našla si na nás chvilku. Počítala, že pojedeme a tak i pro ni bylo zklamání, že budeme jenom točit, ale když viděla co to s náma udělalo odvedla řeč zpět k historii a zachovala nám důstojnost. Získáváme volný přístup po celé soutěži, upřesňujeme scénář a už se točí. Technické přejímky.Společný briefing. Start. Rozbalujeme itinerář a přesunujeme se na RZ, dneska se jedou tři a každá třikrát a tak věríme, že natočíme kvalitní záběry. Brašna s helmou a foťáky zůstala, na stole vredakci v Liberci, ale nás už nic nerozhází. Prostě točíme a je to. S1 - speciály do 2000 ccm S2 - speciály nad 2000 ccm Leštěnky Enduro Quady - čtyřkolky Po prvním kole je přestávka a tak v servisním depu ještě tankujeme Vierku, máme připraveno i jídlo a pití. Naše kuchařské umění oceňují i ostatní jezdci. Panuje vyborná nálada a pohoda. Na trati jsou to sice závodníci snažící se o dobrý výsledek, ale především to jsou lidé, kamarádi, známí, kteří neváhají ani chvilečku, když je potřeba pomoc.Konzultujeme i s ostatními uskalí tratí a přesouváme se k dalšímu těžkému, ale filmově zajímavému úseku. Má to švih a člověk cítí, že je to ono. A v tom "...PRÁSK...." při jednom sjezdu končí jezdec endura na stromě. Je tak 50m od nás, vybíháme k němu, ale to už se otřepal, našlapuje stroj a frčí dál. Celé to trvalo pár vteřin. Nahoře stojí pořadatelé a spolu s Petrem, kameramanem a vedoucím štábu, hledí do kamery. Je to číslo 33 hlásí do vysílačky a éterem jdou další pokyny. Vynikající zajištění a organizace fungují spolehlivě. "... Mám ho..." šklebí se Petr, když se dovídáme, že je závodní jezdec OK " ....já ho natočil...." ! Vnitřní novinářské ego hlásí "....máme eso..." ! Po projetí posledního kola inspekčním vozidlem opouštíme trať a vracíme se do depa. Společně s jezdci, ale hlavně s Vierkou a Ivem Kaštany hodnotíme do ranních hodin úskalí a pasti trati. Videozáznam "Jezdec a strom v objetí" sklízí ovace, všichni, včetně jednoho ze dvou hlavních hrdinů, se smějí. Brašna s helmou, foťáky a nabíječkou zůstala, na stole v redakci v Liberci ........ NEDĚLE Defekt a vybité baterie kamery znemožnili dokončit celý záznam a tak na smolný kopec přibila další lopata. A nám nezbylo, než vše jen z povzdálí sledovat. A bylo opravdu co. Výborná trialová vložka, zařazená jako druhá nedělní RZ, prověřila schopnosti a umění všech jezdců. Někteří z nich dokázali do strmých výjezdy této vložky couvat a potvrdily tak, že ovládání jejich strojů mají v malíku. Na závěr soutěže byla vyhlášena samostatná kategorie pověstná " Fryštácká bahna o láhev ředitele závodu ". Tři vozy se postupně vrhali do boje se zákeřnými bahnisky a postarali se o nevšední zážitek a výborné zakončení celé Baji.Bohužel projet a zvítězit může pouze jeden. Po vyhlášení výsledků a slavnostním ukončení soutěže se loučíme i my a vracíme se zpět do Liberce. Fotky a články postupně zpracováváme a publikujeme na stránkách portálu, vrcholí příprava na 77.I.S.D.E.šestidenní 2002 a nás spolknul každodenní kolotoč. Brašna s helmou, foťáky a nabíječkou ležela, na stole v redakci v Liberci ........ PS: Všechny vaše komentáře, fotky, filmy a články z BAJA Fryšták - SIMCAR SUZUKI CROSS COUNTRY 2002 můžete posílat na Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript rádi je budeme publikovat a doplníme archiv, který je neustále přístupný. Za www.dakar.cz zdravím všechny, Harri !

Zapalovače Zippo

(Všechny články v kategorii Telefonica-Dakar 2003) (Videa z Telefonica - Dakar 2003) Hlavním partnerem portálu Dakar.cz je internetový obchodní dům Hocker

Kuchyňská svítidla Cucina...

Zippo zapalovače klasika on-line Karnevalové kostýmy a masky pro karneval | Karnevalové kostýmy a masky