Get Adobe Flash player
Home AKTUÁLNÍ ZPRÁVY MS Cross Country Rallye Středoevropská rallye: startovní čísla už jsou známa

Středoevropská rallye: startovní čísla už jsou známa

Image Tak tu máme jeden z okamžiků, na který je vždy možné se těšit před Dakarem, a totiž zveřejnění startovní listiny včetně startovních čísel. V nultém ročníku nové soutěže je pohled na všechny startovní listiny více než potěšující. Jako by se psal listopad a měli jsme před Dakarem... ale raději zabrouzdejme listinami.

Čelo všech listin opanovali favorité:

Motocykly:

1 Despres
2 Coma
3 Casteu
4 Ullevasetter
5 Rodrigues
6 Vinters
7 Viladoms
8 Katriňák
9 Verhoeven
10 Lopez
...
12 Fretigne
14 Duclos
15 Stanovnik
19 Macek
21 Kaštan
23 Michalík
25 Pabiška
29 Randýsek
41 Jakeš
108 Ležatka
109 Froněk
110 Švorc

Nechybí ani oblíbenkyně autora, skvělá švédská motorkářka Annie Seel s vypracovanou atletickou figurou a číslem 66... Quadů jede 18! Se startovním číslem 120 vévodí listině Josef Macháček, ale najdeme tam i jiné české jméno, David Polienský... a také dvě slovenské posádky na quadech.

Automobily:

200 Peterhansel
201 Sainz
202 Alphand
203 De Villiers
204 Roma
205 Al Atajáh
206 Miller
207 Masuoka
208 Chicherit
209 Sousa
211 Saby
202 Gordon
214 Henrard
215 Gache
218 Bailey
219 Lohr
224 Palik
226 Patissier
227 Van Deijne
238 Wambergue
245 zapletal
280 Janeček
285 Kubík

Jako bychom nenacházeli některá avizovaná jména nejen z Česka, ale třeba i Jean-Louis Schlesser...
Favorité jsou jasní, ale jejich pořadí by bylo snadnější na předpověď v případě dlouhých pouštních etap v otevřených prostorech, jen vzpomeňte na loňské Portugalsko...

Kamiony:

400 Stacey
401 Loprais
402 Van Ginkel
403... nelze najít, není náhodou číslo rezervováno pro nejmenovaného hosta z Tatarstánu, který zatím nepotvrdil????
404 Azevedo
405 Verhoeven
406 Vila Roca
407 Macík
408 Van Vliet
409 Echter
410 Oliveras
411 Juvanteny
412 Kies
418 Vink
419 Spáčil
427 Van Eerd
438 Verheyden

Kontrolní otázka: ve kterém roce startoval na Dakaru vůz Tatra s číslem 401 a jak to tenkrát dopadlo?
Pro kamiony platí to co pro auta, možná dvojnásob: účinek technických úzkých etap, kde bude málo místa na předjíždění a kde kamiony budou vždy startovat až za všemi automobily, se nedá předjímat. Výkonové rozdíly vozů se v technických etapách zpravidla smazávají...

Jiří Vintr