Změny v první etapě

Hodnocení uživatelů: / 2
NejhoršíNejlepší 

Image V prvních dnech bude předjíždění trochu obtížné. Proto pro motorkáře a posádky v autech a kamionech byla navržena jiná cesta, pro motorkáře o pár kilometrů méně. I když cesty budou rozděleny, program zůstane stejný s tím, že to bude svádět specialisty ke smykům.

kategorii automobilů si odborníci všimnou, že Argentinská etapa je stejná jako ve WRC, která běžně vede přes údolí Calamuchita Valley. Milovníci volantu budou mít určitě možnost se ukázat.

Dakar2010

Z pohledu naších posádek jsou ještě zajímavé další fakta. Asistenční vozy musí urazit trasu dlouhou 505 km a to v obvyklém provozu. Přesný start našich ostrých vozů byl ujasněn po přímé komunikaci. A časy jsou následující: v 14:58 André Azevedo a v 15:03 startuje Tomáš Tomeček. Tím se potvrzuje fakt, že organizátoři posunuli start na 52 km původně plánované speciálky. Důvodem jsou prý lokální záplavy, kvůli nímž nejsou průchozí některé z plánovaných brodů přes řeky. Pro kamióny to znamená zkrácení speciálky na 199 km a posun startu o 30 minut. No a závěrem, na start by se mělo postavit celkem 52 náklaďáků. Takže máme tu Dakar se vším všudy, se zmatky, nefungujícím iritrackem, zkracováním etap... no prostě vše na co jsme se těšili.

Jo a taky zmatky s číslováním etap. Budu se nakonec držet oficiální brožůrky organizatorů, ve které je tato etapa jako první.

Dakar.com / T.Kubina LRT